Vart tog jag vägen?

Hej hej hej hej gott folk!
Sist hade jag nackspärr, och nu sitter jag och snorar. 
Jag får liksom inte riktigt kläm på det här med att hålla mig frisk,
och inte på att blogga heller vad det verkar.

Nej men jo, frisk det var jag faktiskt vart sen min nacke blev bra,
och det var ju för faseni somras. 
Tiden den går. Jag har ju hunnit börja på universitet,
fyllt år, flyttat till Orrholmen, blivit sambo, blivit frisk, blivit sjuk, blivit blond! 

Jag dansar igen, och jag älskar det. Det är det jag
gör på universitetet förresten, ja Karlstad Universitet.
Jag har ingen kamera för tillfället. Men det ska jag se till
att få fixat så snart jag kan!
Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig haha XD

Kom hit för att följa dig och din blogg igen!

fast den inte är så värst aktiv ^^''

2010-12-04 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0