Vad sker?

Igår var jag på Ankan och beskådade samt lyssnade på de underbara repent!. Goda vänner och även väldigt skickliga musiker. Tack för det och för en rolig kväll.
Kolla in repent!: http://www.myspace.com/repentmusic
Idag anlände jag, inte fullt vid mina sinnen efter gårdagen, till skolan och idrott som första lektion. Lekar stod på schemat. Mitt lag förlorade!
Historialektion sen, där läraren sa mack istället för makt. Det var kul!
Slutade tidigt och sitter ännu kvar i skolan på grund av lathet och kyla. En rolig händelse var då jag och en lärare på skolan skrev till varandra på en av mina facebookuppdateringar, på kommentarer ni vet,  och plötsligt hör jag hans röst och upptäcker att han sitter 10 meter bort i ett annat klassrum. Modern kommunikation.
Jag tänker sitta kvar här tills min vän Hjalmar hämtar mig och vi drar till Bibliotekshuset där vi ska filma kommunfullmätiges möte.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0